Panaszkezelési eljárás

Garanciális idő

A www.kniland.hu webáruházban vásárolt termékekre vonatkozó jótállási idő 24 hónap, és azon a napon kezdődik, amikor az árut az ügyfél megkapta. A hiányos szállítmányról vagy az áruk sérüléseiről a küldemény kézhezvételétől számított 48 órán belül kell értesíteni az eladót a shop@kniland.hu e-mail címen. A szállítás hiányosságával vagy a termék mechanikai károsodásával kapcsolatos későbbi panaszok nem fogadhatók el.

A garancia nem érvényes:
a) az áruk nem megfelelő, szakszerűtlen és/vagy kíméletlen használata, vagy az áruk természetes kopása által okozott hibákra,

b) az árun az eladótól eltérő személy által okozott mechanikai károk,

c) áruk nem megfelelő felhasználása, ill. kedvezőtlen feltételek,

d) az áruk nem megfelelő kezelése.

Ha az árut sérült csomagolásban adják át a Vevőnek, a Vevőnek joga van az ilyen áruk átvételét elutasítani. A szállítmány csomagolásának nyilvánvaló károsodása  esetén azonban a Vevő köteles haladéktalanul, helyben írni a kérdéses fuvarozóval a szállítmány károsodásáról jegyzőkönyvet, amelyben az árut és annak hibáját leírják, különben az eladó nem köteles elismerni az áru sérülését.

 

Szerződéstől való elállás

Abban az esetben, ha nem elégedett a megvásárolt árukkal, vagy más okokból szeretné visszaküldeni, akkor az áruk kézhezvételétől számított 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Megtalálja a részletes eljáráste itt.

 

Az áru reklamálása

Ha a Vevő hibákat  észlel, és reklamálni szeretné a megvásárolt árut, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, e-mailben a shop@kniland.hu e-mail címen. A Vevő és az Eladó megállapodása esetén küldje el az igényelt árut a következő címre Expandeco, Vizpart utca 32, 9225 Dunakiliti

Eljárás:

1. Javasoljuk, hogy az árut biztosított csomagban, ajánlott levélben küldje el, mivel az eladó  nem vállal felelősséget az áruk szállításuk során a károkért.

2. Tegye a csomagba az adóügyi bizonylat (számla) másolatát, amelyet az áruval együtt küldtünk Önnek, és a kitöltött reklamációs formanyomtatványt.

3. Az utánvétre visszaküldött árut nem vesszük át.

4. Az igényelt áruk kézhezvétele után azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és megegyezünk a panasz gyors megoldásáról..

Az eladó köteles kezelni a követelést, és a következő eljárások egyikével lezárhatja a követelési eljárást:

a) a megjavított áruátadásával,

b) az áru cseréjével (a reklamált áru értékéig),

c) a vételár visszatérítésével,

d) ésszerű kedvezmény biztosításával az árából,

e) a reklamáció indokolt elutasításával.

Ha a követelést elfogadják, az eladó viseli visszaküldésének és új áruk szállításának költségeit. A panaszt a lehető legrövidebb időn belül rendezik, de legkésőbb a panasz benyújtását és az igényelt áruk kézhezvételét követő 30 napon belül. Az eladó e-mailben azonnal értesíti a Vevőt a panasz eredményéről, miután a panaszeljárás befejeződött. Ha az eladó a reklamációt a követelésétől számított 30 napon belül nem rendezi, a Vevőnek joga van árut cserélni vagy visszatéríteni (elállni a szerződéstől).

Ez a panasztételi eljárás 2018. május 25-én léptek hatályba. Az eladó fenntartja a jogot a jelen panasztételi eljárás megváltoztatására.